Back to the SSX Fan Site Gravitude Bar Index
It is currently Fri Oct 31, 2014 1:34 pmBoard indexFAQSearchArcadeUser Control PanelPrivate MessagesLoginRegister
 



Post new topic Reply to topic
Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Fri Aug 19, 2011 5:06 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Jan 06, 2010 2:43 am
Rank: Master
Location: Isulan, Sultan Kudarat, Philippines!! ^_^
Kubi wrote:
Jonipoon wrote:
Jessie... :wink

J! :lol



I HATE YOU KUBI!!! :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

_________________
Image
Because Canadian Girls Kick Butt!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Aug 19, 2011 5:15 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Fri Sep 24, 2004 7:06 am
Rank: Master
Location: Inside Kaori
PSN: jonipooon
Jessie is cute, me and her should hang out sometime.

_________________
Image
Also known as the guy that always pisses gondee off with his huge avatars. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Aug 23, 2011 11:34 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Attack Duck Owner
User avatar
Joined: Tue Sep 30, 2003 10:16 pm
Rank: Attack Duck Owner
XBL: VixDiesel
PSN: VixDiesel
(14:33:22) whoozwah: "Vix and Sick One in NJ surviving some of the sickest conditions on the planet"
(14:33:32) whoozwah: SSX: New Jersey

_________________
Image Image
- KotW -


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Aug 30, 2011 11:05 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Mon Jan 10, 2011 5:00 pm
Rank: Master
(01:00:34) Tunes: i always keep my pimp hand strong
(01:00:35) Tunes: always

speaks for itself....

Image

_________________
Either you decide to stay in the shallow end of the pool or you go out into the ocean.

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 06, 2012 2:55 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Feb 11, 2004 2:54 pm
Rank: Master
Location: Too far away from Devon
PSN: MistressWiggle
<Tunes>: lol i never wanna have the argument
<Tunes>: it's the igorant windows users who think they know their shit
<Tunes>: they're the same people that prefer androids to iphones
<Tunes>: lololol
<whoozwah>: passive aggressive, Tunes
<Kav>: umad
<Tunes>: meh
<Boogie>: excuse you, i have a android
<Boogie>: it makes me happy
<Tunes>: well good
<Tunes>: more for me
<Tunes>:
<Boogie>: and it comes with a vibrator app, does your iphone have that??
<NA>: HAHA
<Boogie>: wait
<Boogie>: don't answer that
<Tunes>: yes
<whoozwah>: oh lawd
<NA>: win
<Tunes>: it's my girlfriends favorite app
<Tunes>: wait...
<NA>: that
<NA>: beats my comment
<NA>: hands down
<Tunes>: D:

_________________
Midian: Real authentic stuff is the pizza the Teenage mutant Ninja Turtles eat. Fast, cheap and sloppy
Midian: Like NA
CurryKing: I wanted the title to be: This image is in no way grooming you for Thor's mighty hammer
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Feb 07, 2012 10:01 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Mon Jan 10, 2011 5:00 pm
Rank: Master
SMH.. you guys are sick lmao

_________________
Either you decide to stay in the shallow end of the pool or you go out into the ocean.

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 08, 2012 12:13 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Fri Sep 24, 2004 7:06 am
Rank: Master
Location: Inside Kaori
PSN: jonipooon
Seems like some epic chatting is going on here!

_________________
Image
Also known as the guy that always pisses gondee off with his huge avatars. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 08, 2012 1:02 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Feb 11, 2004 2:54 pm
Rank: Master
Location: Too far away from Devon
PSN: MistressWiggle
Thankfully Kav hasn't saved my Sean Smilie comment to post here.

I personally have found the Chat a lot more interesting these days. :D

_________________
Midian: Real authentic stuff is the pizza the Teenage mutant Ninja Turtles eat. Fast, cheap and sloppy
Midian: Like NA
CurryKing: I wanted the title to be: This image is in no way grooming you for Thor's mighty hammer
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Feb 17, 2012 9:10 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Fri Apr 29, 2011 2:24 pm
Rank: Jonas Brother
PSN: CharmyDweeng
Quote:
<Kav>: Wizard, Dragonfly, Red
<CharmyDweeng>: marry wizard. f red. kill dragonfly
<Kav>: Marry Wizard F Dragon K Red
<vix>: M wizard, F dragon, kill red
<CharmyDweeng>: what red is awesome
<Kav>: I love Wizard
<Kav>: I can't get Skye, but he's Aussie so I'm super content with him lol
<Kav>: And Red's funny, but I ain't fucking him lol
<Kav>: He'd just pretend I was Elise anyways
<CharmyDweeng>: you wou;dn't want him too?
<Kav>: no lol
<CharmyDweeng>: PASSION
<Kav>: idk about you Charmy but I need some TLC when I'm having sex with fictional characters
<vix>: LOL
<vix>: that should go in the quote thread
<CharmyDweeng>: but the point about marry and f is f is no tlc
<Kav>: haha
<CharmyDweeng>: marry is tlc
<Kav>: Yeah but Red is old and ugly
<CharmyDweeng>: experienced
<Kav>: Dragonfly is young and honestly I have a thing for dominant women
<Scairry>: hahaha
<CharmyDweeng>: dragonfly would talk the whole time
<vix>: nice
<Kav>: haha
<Kav>: ANYWAYS MOVING ON
<CharmyDweeng>: alright, coming up on the drop, hold it steady!
<CharmyDweeng>: huge gap ahead!
<Kav>: hah Charms
<Kav>: ew
<CharmyDweeng>: ya
<CharmyDweeng>: kill her

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 2:07 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:46 am
Rank: Master
Location: England
XBL: CurryKingDH
MrRuchie123: wait, wait, wait i wanna kno wat tunes said

_________________
Life Is Music, Play It Louder [griffblur]
Im an 18 year old designer that loves music, gaming and curry -- Twitter: @DamonHayward
Aspiring to be an illustrator. Facebook: Damon Hayward Graphics
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 8:28 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Mon Feb 07, 2011 8:01 am
Rank: Master
Location: Ontario, Canada
XBL: Kaavyn
x infinity

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 22, 2012 1:37 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Feb 11, 2004 2:54 pm
Rank: Master
Location: Too far away from Devon
PSN: MistressWiggle
<NA>: Man Alex is fucking quick
<MikeyMasonGam>: her speed i +15
<NA>: ah ok I see
<MikeyMasonGam>: is
<MikeyMasonGam>: until everyone maxes out
<CurryKingDH>: horses are quick
<NA>: HAHAHA

_________________
Midian: Real authentic stuff is the pizza the Teenage mutant Ninja Turtles eat. Fast, cheap and sloppy
Midian: Like NA
CurryKing: I wanted the title to be: This image is in no way grooming you for Thor's mighty hammer
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 12:53 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Thu Oct 29, 2009 8:52 pm
Rank: Master
Location: Los Angeles
PSN: Classic_Beauty21
Lol. The chat looks like a lot of fun. :heh

_________________
[mac] [kaori] supporter since '03.

Yes I have a masters degree on ssxology, doc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 12:56 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Feb 11, 2004 2:54 pm
Rank: Master
Location: Too far away from Devon
PSN: MistressWiggle
<NA>: Kav we were talking about how when I win the euromillions I'm going to make EA employ tunes and demand they make a new SSX game exactly how I tell them too
<Kav>: Um employ me too
<NA>: Done
<NA>: Job interviews are SO EASY at the NA school of SSX
<Tunes>: hahaha
<Tunes>: i just bring a bottle of gin
<Tunes>: and NA goes 'YOURE HIRED'
<NA>: YEP
<NA>: BOOZE
<NA>: THE BEST WAY TO NA'S HEART
<fredde007>: You'll need someone to fetch the coffee!
<Tunes>: hahaha
<NA>: Fuck coffee Tunes bought Gin
<NA>: Who needs coffee when you're drunk

_________________
Midian: Real authentic stuff is the pizza the Teenage mutant Ninja Turtles eat. Fast, cheap and sloppy
Midian: Like NA
CurryKing: I wanted the title to be: This image is in no way grooming you for Thor's mighty hammer
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 3:42 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:46 am
Rank: Master
Location: England
XBL: CurryKingDH
<jojo>: do u watch ****hub all of u
<MrRuchie123>: ...............
<Kav>: Tunes does
<Boogie>: oh god lemme stop
<Boogie>: theres children a foot
<Scairry>: LOL OP OP Where doth thou be?
<Scairry>: XD
<Kav>: the one time vix isn't here haha
<MrRuchie123>: i think ive been waiting 4 this
<Boogie>: no ruchie
<Boogie>: you have 6 more years
<jojo>: what ?????? scairry
<CurryKingDH>: CLOSE YOUR EYES RUCHIE!


followed by

<MrRuchie123>: NO
<Boogie>: NO RUCHIE
<Boogie>: NO ****HUB FOR YOU
<Boogie>: you shouldn't even know what sex is
<MrRuchie123>: MY MOM BUYS ME **** EVERY BIRTHDAY

_________________
Life Is Music, Play It Louder [griffblur]
Im an 18 year old designer that loves music, gaming and curry -- Twitter: @DamonHayward
Aspiring to be an illustrator. Facebook: Damon Hayward Graphics
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 3:43 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Tue Jan 17, 2012 6:32 pm
Rank: Rookie
Location: Wautoma, WI
XBL: Vampyress1990
PSN: OneUglyCoffin
So a random jojo enters the chat...

<Scairry>: jojo, do you play videogames?
<Scairry>: :o
<jojo>: yea
<jojo>: ofcourse
<MikeyMasonGam>: ssx?
<Scairry>: and you play SSX? Right?
<jojo>: do u mean sex ?????
<MrRuchie123>: its a snowboarding game
<Scairry>: lmao
<Tunes>: lolololol

_________________
Image
"Just another pain appreciation drill!"


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 4:02 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:46 am
Rank: Master
Location: England
XBL: CurryKingDH
Mr Ruchie: http://www.youtube.com/watch?v=ggWyUEuGcWY

okay ill stop now XD

_________________
Life Is Music, Play It Louder [griffblur]
Im an 18 year old designer that loves music, gaming and curry -- Twitter: @DamonHayward
Aspiring to be an illustrator. Facebook: Damon Hayward Graphics
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 27, 2012 5:35 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Attack Duck Owner
User avatar
Joined: Tue Sep 30, 2003 10:16 pm
Rank: Attack Duck Owner
XBL: VixDiesel
PSN: VixDiesel
I knew I forgot something when I left, I meant to give some people OP. :lol

_________________
Image Image
- KotW -


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Feb 28, 2012 12:48 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:46 am
Rank: Master
Location: England
XBL: CurryKingDH
vix wrote:
I knew I forgot something when I left, I meant to give some people OP. :lol


we were helpless! we were just begging for you to come back! lmao

_________________
Life Is Music, Play It Louder [griffblur]
Im an 18 year old designer that loves music, gaming and curry -- Twitter: @DamonHayward
Aspiring to be an illustrator. Facebook: Damon Hayward Graphics
Image
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 14, 2012 5:31 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Mon Mar 07, 2005 10:56 pm
Rank: Master
Location: SLC, UT
PSN: CHROMANAUT_
Image

_________________
ImageImageImageImageImageImage
Click to reveal hidden content: show
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 15, 2012 12:47 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Fri Sep 24, 2004 7:06 am
Rank: Master
Location: Inside Kaori
PSN: jonipooon
The sex/ssx jokes are getting a bit old now. Not cool, Tunes, not cool...

_________________
Image
Also known as the guy that always pisses gondee off with his huge avatars. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 15, 2012 2:25 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Wed Feb 11, 2004 2:54 pm
Rank: Master
Location: Too far away from Devon
PSN: MistressWiggle
Lol Joni they'll never get old clearly this is a forum of nymphos.

_________________
Midian: Real authentic stuff is the pizza the Teenage mutant Ninja Turtles eat. Fast, cheap and sloppy
Midian: Like NA
CurryKing: I wanted the title to be: This image is in no way grooming you for Thor's mighty hammer
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Mar 27, 2012 8:24 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Sun Apr 24, 2005 6:58 pm
Rank: Master
Location: ITellPeopleI'mNotFrom, New Jersey
XBL: WAffle3690
Oh Kav :heh



Image

_________________
iWeld
Tumblr
Facebook


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:07 am  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Fri Sep 24, 2004 7:06 am
Rank: Master
Location: Inside Kaori
PSN: jonipooon
It's official, and its definitely NOT the first nor the last time. :heh

_________________
Image
Also known as the guy that always pisses gondee off with his huge avatars. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 9:45 pm  Post subject: Re: Quotable Notables @ Gravitude Bar  
User avatar
Joined: Mon Feb 07, 2011 8:01 am
Rank: Master
Location: Ontario, Canada
XBL: Kaavyn
I said COME. With an O. You pervs :lol :lol :heh

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic
Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next


Jump to:  



Information
Page 2 of 4 [ 93 posts ]  1, 2, 3, 4

Users browsing this forum: Bing/MSN [Bot] and 4 guests

Show or Hide Information


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group